Produkt dnia
Skrzynka MaszLitra na Alkohol
Skrzynka MaszLitra na Alkohol

79,00 zł

szt.
Kanister na Alkohol
Kanister na Alkohol

115,00 zł

szt.
Pudełko na Alkohol
Pudełko na Alkohol

24,99 zł

szt.
Pudełko na Alkohol z Imieniem
Pudełko na Alkohol z Imieniem

34,99 zł

szt.
Skarbonka Małżeńska z Imionami
Skarbonka Małżeńska z Imionami

35,00 zł

szt.
Kosz Prezentowy 1
Kosz Prezentowy 1

52,95 zł

szt.
Kosz Prezentowy 3
Kosz Prezentowy 3

39,99 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane.

 

1. Spakuj produkty i Napisz oświadczenie

Razem z reklamowanym produktem należy przekazać oświadczenie reklamacyjne, które opisze powód reklamacji i umożliwi identyfikację klienta. W oświadczeniu podaj również numer zamówienia oraz numer konta bankowego do zwrotu.

 

2. Zwrot odeślij na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

 

TARFIL SP. Z O.O.

ul. Jeziorko, Przemysłowa 40E

18-421 Piątnica 

 

3. Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie napisz ręcznie ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do zwrotu. Koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biuro@tarfil.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki na podany numer konta bankowego.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 515704720

E-mail: biuro@tarfil.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje, zdjęcia uszkodzonego towaru oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

TARFIL SP. Z O.O.

ul. Jeziorko, Przemysłowa 40E

18-421 Piątnica 

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biuro@tarfil.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl